Współpraca z Krzysztofem to czysta przyjemność, zarówno pod względem biznesowym, jak i zwykłej międzyludzkiej relacji. Zawsze konkretnie, merytorycznie, z dotrzymaniem ustalonych terminów i bez zbędnego owijania w bawełnę.
Edward Popławski, Sennheiser
Podcast „Bo czemu nie?” to audycja prowadzona z prawdziwą pasją. Wciągająca narracja, ciekawe i angażujące tematy – zawsze na czasie. A omówienia naszych książek zawsze obszerne i szczere – i co bardzo ważne: osadzone w nieoczywistym, ale bardzo trafnie dobranym kontekście, wpisującym się płynnie w treść odcinka.
Tomasz Brzozowski, współwłaściciel Wydawnictwa Insignis Media
Współpracę z Krzysztofem wyróżnia jedno słowo – profesjonalizm. Rzadko spotykam tak dobrze przygotowanych do współpracy partnerów. To pozwala zaoszczędzić czas i nerwy.
Przemek Barankiewicz, Finax
Working with Chris has been a very positive experience due to his professionalism and responsibility. Communication with him has been a pleasure, making the entire process smooth and enjoyable. Thank you for that!
Oleksandra Chervynska, MacPaw
Podcast „Bo czemu nie?” trafia do wyjątkowej grupy odbiorców, atrakcyjnej z punktu widzenia marek technologicznych, chcących swymi produktami/usługami zainteresować osoby o potencjalnie wyższej niż przeciętna sile nabywczej. Nie bez znaczenia są oczywiście ciekawi goście i sam Krzysztof, który potrafi w sposób naturalny i nienachalny uwypuklić mocne strony promowanego rozwiązania.
Juliusz Kornaszewski, Mindspot Communication & Media (opieka Logitech)
Profesjonalne podejście, szybka i jakościowa realizacja, oraz bardzo dobre podejście do tematu sprawia, że współpraca z „Bo czemu nie?” to sama przyjemność. Efekty realizacji również spełniły wszelkie oczekiwania. Oby więcej takich kooperacji!
Bartosz Maćkowiak, Senior Influencer Marketing Manager w NordVPN
Bardzo chwalę sobie współpracę z Krzyśkiem. Pełen profesjonalizm, świetne warunki współpracy i przede wszystkim naturalny wybór odcinków, gdzie rozmawiamy o Nozbe, a gdzie po prostu jak dwóch nerdów rozmawiamy o technologii. Co ważne, pełna autentyczność i transparentność. W tych czasach TikToka i szybkich video, dla wielu firm, szczególnie z branży technologicznej, dobra współpraca z podcastami to podstawa, aby ludzie mieli czas, żeby zapoznać się z produktem, z ofertą a przy okazji poznać realne benefity.
Michał Śliwiński, CEO Nozbe
Współpraca z podcastem „Bo czemu nie?” przebiegała znakomicie, a rezultaty przerosły nasze oczekiwania. Z pełnym przekonaniem polecamy tę współpracę i planujemy kontynuować ją długoterminowo.
Magdalena O`Dwyer, Synology Team Manager Marketing
We really love being a sponsor for the Podcast „Bo czemu nie?”. It’s an absolute pleasure working with Chris and we feel confident that this relationship helps grow our business and reach new customers.
Katie Fawkes, Director of Marketing at Ecamm Network
Mam za sobą kilkanaście wcześniejszych współpracy i Krzysztof jest chyba pierwszą osobą, z którą była to przyjemność, a nie swego rodzaju konieczność/udręka. Trochę odczarował dla mnie ten temat, za co jestem dodatkowo wdzięczna.
Martyna Zakrzewska, Felt Label
Advertising on Chris's podcast was an excellent decision for Listen Later. The collaboration was seamless, and I appreciated how he integrated my message naturally into his content, resulting in a noticeable boost in engagement. Chris's podcast was the perfect way to reach a tech-heavy Polish audience. His smooth integration of Listen Later delivered great engagement and visibility.
Yalim, founder of ListenLater.net
Współpraca z Krzysztofem, zarówno po stronie współpracy przy tym podcaście, jak i realizacji osobnej audycji przebiegła w atmosferze 100% profesjonalizmu. Rzadko spotyka się osobę, która ma w sobie tyle pasji i konkretyzmu w biznesie.
Piotr Gój, dyrektor MIT Kraków
Thanks for the collab. It was a pleasure working with Chris!
Emilija Antanavičiūtė, Toggl
Krzysiek w trzech słowach: zaangażowanie, precyzja i uważność! Polecam, bo czemu nie?
Małgorzata Folwarska, Wydawnictwo SQN
Praca z Krzysztofem to czysta przyjemność. Jego profesjonalizm i zaangażowanie w każdy projekt są niezrównane. Krzysiek ma wyjątkową zdolność do tworzenia treści, które nie tylko są interesujące, ale też wciągają i angażują słuchaczy. Gorąco polecam!
Dominik Śmietanka, Dominik Śmietanka Ubezpieczenia
Współpraca okazała się po prostu wzorowa. Mieliśmy sposobność wspólnie działać przy największych kampaniach, jakie przeprowadziliśmy. Jego rzetelność, terminowość i talent do budowania treści, które zarówno zawierały pełne informacje, na których zależało klientowi, jak i wpasowywały się w ekosystem podcastu to naprawdę wysoka półka. Słowem, pełen profesjonalizm.
Marek Mysłek, Senior Account Executive The Rockets
Podcast wyróżnia się zwięzłością. Poruszane tematy dotyczą wszystkich użytkowników technologii i nie koncentrują się na tylko na tych zaawansowanych. Porady, które autor przedstawia sprawiają, że używanie sprzętu staje się łatwiejsze i przyjemniejsze. Szeroki przekrój gości, omawiane tematy oraz prosty przekaz informacji sprawia, że tego podcastu słucha się z ogromną przyjemnością. Osobiście jest to dla mnie podcast technologiczny numer 1 w Polsce.
Anonimowy Słuchacz – więcej recenzji znajdziesz w Apple Podcasts
Cześć. Dawno już Was nie słuchałem mimo że fanem jestem od pierwszego odcinka, i tak mi sie nazbierało że w tym tygodniu odsłuchałem w sumie 7 odcinków po których mam pewne przemyślenia.
Napewno dziwnie słucha się odcinków gdzie bardzo mocno mówicie o domysłach/plotkach Apple które dzisiaj znamy już jako fakt. Odcinek o MacBook’u 16″ mocno przewijałem ponieważ to co mówiliście już dzisiaj jest potwierdzone (lub nie) fizycznym modelem. Ale to chyba problem ogólnie tech’owych podcastów.
Zdziwiło mnie Wasze nastawienie na zakup Fitbita przez Google, a mianowicie cytat chyba Rafała że nigdy nie pozwoliłby Google zbierać info odnośnie jego osoby. Wiem że jesteście mega Apple’owcami, ale czy to właśnie Apple nie miał swojej wpadki w tym roku gdzie publicznie przyznał że zbierał info czy też nasłuchiwał ludzi… Google moim zdaniem podchodzi bardzo otwarcie twierdząc że bez zbierania danych nie można zrobić lepszego softu.
Krzysiek pisał o kupnie Kindla Paperwhite w tym sezonie gdy chyba rok temu, w sumie też na mój komentarz, pisał że praktykuje minimalizm gadżetowy i apka Kindle na iPadzie mu wystarczy. Jestem ciekaw co sie zmieniło w tym podejsciu.
Ogólnie to gratuluje sponsora i zbliżającego sie okrągłego setnego odcinka. Słuchając Was od początku, czasami z przerwami, miło widzieć Wasz progress. Pozdrawiam z Wrocka.
Ahhh, i zapomniałem zapytać: może zrobilibyście jakiś MeetUp we Wrocku? Nie wiem czy podcastowy, czy Applowy, ale dla Was była by to okazja poznać słuchaczy, a dla osób takich jak ja była by to szansa Was poznać i podyskutować troche o technologii.
Slawomir Kortas Dzięki śliczne za komentarz! Miło zatem, że wróciłeś do słuchania nas. 🙂 Bo czemu nie? 7 odcinków w tydzień!? WOW! 🙉
Czy ja wiem – nie nazwałbym tego problemem. Po prostu tak samo rozmawialibyśmy z Rafałem przy dobrej kawce, więc tutaj się nie ograniczamy. To nie radio. 🙂 Sporo z naszych słuchaczy tego też oczekuje, ale zawsze są w pliku rozdziały! Właśnie po to, aby osoby, które mniej interesują się technologią; mogły przewinąć.
Tak, Apple miał wpadkę. Wszystkie ich wpadki na przestrzeni 30 lat można zmieścić na palcach jednej dłoni (i to nie wszystkich), podczas gdy inni mają je średnio raz na kwartał. Sorry, ale nikomu poza Apple nie jestem w stanie zaufać. Bazuję na faktach i mechanizmach, które firma wykorzystuje. Co do Google – kompletnie się nie zgadzam. Można i to można bardzo dobrze. Soft to nie tylko asystenci głosowi.
Odnośnie Kindle – prosta sprawa: Korzysta z niego Klaudia, a nie ja. 🙂
Dzięki! 🥳
PS. Pomysł ze spotkanie zacny. Może kiedyś.
Dzięki za komentarz Sławek, odniosę się do tego w odcinku numer 100 😉