Współpraca z Krzysztofem to czysta przyjemność, zarówno pod względem biznesowym, jak i zwykłej międzyludzkiej relacji. Zawsze konkretnie, merytorycznie, z dotrzymaniem ustalonych terminów i bez zbędnego owijania w bawełnę.
Edward Popławski, Sennheiser
Sama współpraca z Krzysztofem to czysta przyjemność, bo od początku wszystko było świetnie zorganizowane i przejrzyste. Krzysiek zadbał o każdy detal, regularnie informując nas o postępach i etapach przygotowań. Jego podcast to prawdziwa kopalnia wiedzy technologicznej, a rozmowa była merytoryczna i pełna konkretnych informacji. Mamy nadzieję, że będziemy mieli jeszcze okazję powtórnie zagościć w jednym z odcinków. Dzięki!
Ewa Wójcik, Aqara Polska (Batna24)
Współpracę z Krzysztofem wyróżnia jedno słowo – profesjonalizm. Rzadko spotykam tak dobrze przygotowanych do współpracy partnerów. To pozwala zaoszczędzić czas i nerwy.
Przemek Barankiewicz, Finax
Working with Chris has been a very positive experience due to his professionalism and responsibility. Communication with him has been a pleasure, making the entire process smooth and enjoyable. Thank you for that!
Oleksandra Chervynska, MacPaw
Świętym Graalem koordynatora współprac influencerskich są twórcy, którzy są autentycznymi fanami marki - Krzysiek nim jest. Rozumie nasz biznes, zachwyt nad rzemiosłem i to, że wybory powinny być intencjonalne. A jakość potrzebuje czasu. Bardzo doceniam Jego determinację! To była przyjemność.
Aleksandra Sulikowska-Bręk, Oakywood
Krzysztof ma bardzo szeroką wiedzę na temat skutecznego połączenia biznesu i technologii. Swobodny styl prowadzenia rozmowy, jak i swobodna interakcja z gośćmi sprawiają, że dyskusja jest zrozumiała dla każdego. Polecam podcast „Bo czemu nie?” dla każdej osoby, którą interesują nowinki ze świata technologii.
Julia Szyndzielorz, Opera
Podcast „Bo czemu nie?” trafia do wyjątkowej grupy odbiorców, atrakcyjnej z punktu widzenia marek technologicznych, chcących swymi produktami/usługami zainteresować osoby o potencjalnie wyższej niż przeciętna sile nabywczej. Nie bez znaczenia są oczywiście ciekawi goście i sam Krzysztof, który potrafi w sposób naturalny i nienachalny uwypuklić mocne strony promowanego rozwiązania.
Juliusz Kornaszewski, Mindspot Communication & Media (opieka nad marką Logitech)
Profesjonalne podejście, szybka i jakościowa realizacja, oraz bardzo dobre podejście do tematu sprawia, że współpraca z „Bo czemu nie?” to sama przyjemność. Efekty realizacji również spełniły wszelkie oczekiwania. Oby więcej takich kooperacji!
Bartosz Maćkowiak, Senior Influencer Marketing Manager w NordVPN
Bardzo chwalę sobie współpracę z Krzyśkiem. Pełen profesjonalizm, świetne warunki współpracy i przede wszystkim naturalny wybór odcinków, gdzie rozmawiamy o Nozbe, a gdzie po prostu jak dwóch nerdów rozmawiamy o technologii. Co ważne, pełna autentyczność i transparentność. W tych czasach TikToka i szybkich video, dla wielu firm, szczególnie z branży technologicznej, dobra współpraca z podcastami to podstawa, aby ludzie mieli czas, żeby zapoznać się z produktem, z ofertą a przy okazji poznać realne benefity.
Michał Śliwiński, CEO Nozbe
Podcast „Bo czemu nie?” to audycja prowadzona z prawdziwą pasją. Wciągająca narracja, ciekawe i angażujące tematy – zawsze na czasie. A omówienia naszych książek zawsze obszerne i szczere – i co bardzo ważne: osadzone w nieoczywistym, ale bardzo trafnie dobranym kontekście, wpisującym się płynnie w treść odcinka.
Tomasz Brzozowski, Wydawnictwo Insignis Media
Współpraca z podcastem „Bo czemu nie?” przebiegała znakomicie, a rezultaty przerosły nasze oczekiwania. Z pełnym przekonaniem polecamy tę współpracę i planujemy kontynuować ją długoterminowo.
Magdalena O`Dwyer, Synology Team Manager Marketing
We really love being a sponsor for the Podcast „Bo czemu nie?”. It’s an absolute pleasure working with Chris and we feel confident that this relationship helps grow our business and reach new customers.
Katie Fawkes, Director of Marketing at Ecamm Network
Mam za sobą kilkanaście wcześniejszych współpracy i Krzysztof jest chyba pierwszą osobą, z którą była to przyjemność, a nie swego rodzaju konieczność/udręka. Trochę odczarował dla mnie ten temat, za co jestem dodatkowo wdzięczna.
Martyna Zakrzewska, Felt Label
Advertising on Chris's podcast was an excellent decision for Listen Later. The collaboration was seamless, and I appreciated how he integrated my message naturally into his content, resulting in a noticeable boost in engagement. Chris's podcast was the perfect way to reach a tech-heavy Polish audience. His smooth integration of Listen Later delivered great engagement and visibility.
Yalim, founder of ListenLater.net
Szkolenia wprowadzające w podcasting są świetne dla osób, które już co nieco wiedzą, jak i tych zupełnie świeżych. Krzyśkowi udało się trafić do mojej głowy z wieloma rzeczami i pomógł mi zrozumieć specyfikę tego rynku. Wiele ciekawych i niejednokrotnie nieoczywistych pomysłów. Poza samym przekazem, sposobem prezentacji i przestrzenią na moje zaangażowanie cieszę się, dostałem nagranie i materiały, dzięki czemu jestem w stanie wrócić do naszego warsztatu i go rewelacyjnie odświeżyć. Wiedząc, jak wygląda szkolenie na 100%, poszedłbym raz jeszcze.
Kamil Kwiatkowski, Uczestnik warsztatu „Poznaj podcasting”
Współpraca z Krzysztofem, zarówno po stronie współpracy przy tym podcaście, jak i realizacji osobnej audycji przebiegła w atmosferze 100% profesjonalizmu. Rzadko spotyka się osobę, która ma w sobie tyle pasji i konkretyzmu w biznesie.
Piotr Gój, dyrektor MIT Kraków
Thanks for the collab. It was a pleasure working with Chris!
Emilija Antanavičiūtė, Toggl
Krzysiek w trzech słowach: zaangażowanie, precyzja i uważność! Polecam, bo czemu nie?
Małgorzata Folwarska, Wydawnictwo SQN
This is great! I really enjoyed working with Chris in the past and look forward to collaborating even more in the future!
Cofounder & Brand manager, The Grid Studio
Warsztat z podcastingu uznaję za bardzo udany! Bardzo podobała mi się forma, w jakiej Krzysztof go przeprowadza: 1 on 1. Całość została podparta solidną dawką wiedzy o rynku i najnowszymi raportami. Dyskutowaliśmy, nie było to „bierne” słuchanie, co samo w sobie było dla mnie bardzo cenne i wartościowe. Bardzo podobało mi się przygotowanie i research na temat mojej działalności blogowej, a także dyskusja odnośnie formatu – już na konkretnym przykładzie podcastu, który chciałem zacząć.
Dominik, Uczestnik warsztatu „Poznaj podcasting” i autor podcastu „Dane Są Wszędzie”
Praca z Krzysztofem to czysta przyjemność. Jego profesjonalizm i zaangażowanie w każdy projekt są niezrównane. Krzysiek ma wyjątkową zdolność do tworzenia treści, które nie tylko są interesujące, ale też wciągają i angażują słuchaczy. Gorąco polecam!
Dominik Śmietanka, Dominik Śmietanka Ubezpieczenia
Warsztaty przeprowadzone przez Krzyśka to czyste złoto. Jeśli wahasz się, czy wejść w świat podcastingu i – tak jak ja – potrzebujesz pomocnej dłoni, to trafiłeś idealnie.
Warsztaty odpowiedziały na wszystkie moje potrzeby – pokazały kierunek, w którym iść, wyjaśniły jak zacząć, z jakich narzędzi korzystać, i dały mi rzetelną wiedzę o świecie podcastów.
Co mnie naprawdę zaskoczyło? Dokładna analiza, którą Krzysiek zrobił jeszcze przed warsztatami. Okazuje się, że w internecie wcale nie jesteś tak anonimowy, jak ci się wydaje. Polecam!
Jacek Smoluch, Uczestnik warsztatu „Poznaj podcasting” i autor podcastu „Robotalki”
Współpraca okazała się po prostu wzorowa. Mieliśmy sposobność wspólnie działać przy największych kampaniach, jakie przeprowadziliśmy. Jego rzetelność, terminowość i talent do budowania treści, które zarówno zawierały pełne informacje, na których zależało klientowi, jak i wpasowywały się w ekosystem podcastu to naprawdę wysoka półka. Słowem, pełen profesjonalizm.
Marek Mysłek, Senior Account Executive The Rockets
Podcast wyróżnia się zwięzłością. Poruszane tematy dotyczą wszystkich użytkowników technologii i nie koncentrują się na tylko na tych zaawansowanych. Porady, które autor przedstawia sprawiają, że używanie sprzętu staje się łatwiejsze i przyjemniejsze. Szeroki przekrój gości, omawiane tematy oraz prosty przekaz informacji sprawia, że tego podcastu słucha się z ogromną przyjemnością. Osobiście jest to dla mnie podcast technologiczny numer 1 w Polsce.
Anonimowy Słuchacz – więcej recenzji znajdziesz w Apple Podcasts
Krzysiek wprowadził mnie w świat podcastingu jako zupełnego laika. Z przyjemnością oddelegowałam część obowiązków związanych z montażem podcastu, ale przede wszystkim dowiedziałam się jak nagrywać, jak planować i promować podcast. Zaoszczędziłam czas i popełniłam mniej błędów przy starcie pierwszego podcastu, zyskałam większość pewność w tym co robię i mogłam skupić się na merytorycznej części odcinka. Cenię współpracę z Krzyśkiem za to, że jest – konkretny, od razu przedstawia warunku umowy, można zawsze liczyć na jego wsparcie na każdym etapie tworzenia odcinka. Jeśli ktoś zastanawia się jak zacząć swoją przygodę z podcastowaniem – śmiało polecam współpracę!
Ania Wołos, Uczestniczka warsztatu „Poznaj podcasting” i autorka podcastu „Miś Jogin podcast”
„Zdrowe jedzenie jest drogie i oby nigdy nie staniało (…) Bez zgłębienia tematu po takie rzeczy nie sięgniesz”. Z jednej strony, mam wrażenie, że wiem co Krzysiek chciał tutaj powiedzieć, z drugiej ta teza wydaje mi się co najmniej szkodliwym niedomówieniem. Jasne, można kupować wyłącznie produkty „eko” z Targu Pietruszkowego czy Hali Mirowskiej, pozyskiwać dziczyznę prosto od leśniczego, a nie kurczaka z marketu. Zaryzykuję jednak stwierdzenie, że zdrowa dieta w ogromnej mierze opiera się na całkiem tanich, podstawowych produktach – owocach, warzywach, ryżach, kaszach, na nieprzetworzonym jedzeniu, niekoniecznie superfoods z drugiego końca świata. Może więc nie upraszczajmy i nie odstraszajmy ludzi takimi wnioskami, bo za drobne kwoty też można w swojej diecie zrobić bardzo wiele dobrego. Taki spontaniczny feedback. Poza tym, bardzo Was lubię i regularnie słucham. Pzdr 🙂
Dzięki Paweł za komentarz, w sumie to się zgadzam. Większość produktów zdrowej dla mnie diety, to podstawowe produkty. O ile kilka lat temu taką zwykłą kaszę jaglaną można było kupić tylko w sklepach BIO, to teraz bez problemu dostaniemy ją w dyskontach i supermarketach.
Pozadrawiam!
Dzięki @pawemuzyka:disqus za Twój głos w sprawie! Doceniam i rozumiem Twój punkt widzenia, ale ludzie już tak mają, że kupują oczami. Produkt pozycjonowany, jako premium, często staje się automatycznie bardziej pożądanym. Jeśli za tym ma iść zdrowie – nie mam nic przeciwko. O to mi chodziło, jak się pewnie już zdążyłeś domyślić.
Jednocześnie zgadzam się, że istnieje druga strona medalu (jak zawsze), na której mamy powszechne, zdrowe i tanie jedzenie. Owoce zdecydowanie przynależą do tej strony. Czy stanie się ona kiedyś powszechna? Wątpię, chyba że biznes zacznie w końcu myśleć inaczej: Patrząc na człowieka i jego wydajność (a tej chorzy ludzie raczej nie mają zawiele), a nie na konsumenta, który dostarcza jednorazowy zysk.
Czas pokaże. 🙂
PS. Temat robienia zakupów i podejmowania decyzji konsumenckich wydał się nam z @sobolowy:disqus na tyle ciekawy, że być może nagramy o tym osobny odcinek. 😉
Zachęcam i ponownie pozdrawiam 🙂