#027 – WWDC: Powrót do korzeni
Dawno nie było tematów związanych z technologią, co? Czerwcowa konferencja Apple – WWDC – nie mogła się obejść bez słowa naszego komentarza! Dodatkowo dajemy Wam je w formie odcinka extra!
Dziś czekają na Was zatem aż dwa odcinki, z czego ten, rekordowy pod względem długości, w całości poświęcamy omówieniu nowości zaprezentowanych przez Apple 4 czerwca. Pozostaje zatem życzyć wytrwałości w odsłuchiwaniu i dobrego odbioru! #BoCzemuNie ?
Podcast: Play in new window | Download (150.5MB)
Linkownia:
- Zapis konferencji otwarcia WWDC 2018
- Zapisy prezentacji dla uczestników WWDC
- Greg Joswiak i Mike Rockwel w rozmowie z Johnem Gruberem
- Odcinek podcastu „Connected”, komentujący WWDC 2018
Prowadzący:
- Krzysztof Kołacz (@kolaczkrzysztof)
- Rafał Sobolewski (@sobolowy)
Podcast „Bo czemu nie?”:
- Podcast „Bo czemu nie?” (@boczemuniepl)
- Facebook podcastu (https://fb.com/boczemuniepl/)
- Instagram podcastu (https://instagram.com/boczemuniepl/)
Jeśli masz do nas jakieś pytania, pisz śmiało na kontakt@boczemunie.pl i łap nas w mediach społecznościowych.
Nie przegap kolejnych odcinków:
- Subskrybuj podcast przez – RSS
- Słuchaj podcastu w – Apple Podcasts
- Słuchaj podcastu w – Google Podcasts
- Słuchaj podcastu w – Overcast FM
- Słuchaj podcastu w – Spotify
- Słuchaj podcastu w – Pocket Casts
- Słuchaj podcastu w – PlayerFM
- Słuchaj podcastu w – CastBox
Kolejny odcinek już w następną środę.
Twój głos jest dla nas cenny! Oceń nas w iTunes. Jak?
Dla Ciebie to zaledwie chwila, a dla nas Twoja opinia i liczba gwiazdek mają ogromne znaczenie. Dzięki nim nasz podcast ma szanse trafić do większej liczby osób.
Aby wystawić taką opinię:
- Uruchom aplikację „iTunes” na komputerze Apple lub aplikację „Podcasts” na iPhone lub iPadzie. Jeśli masz komputer z systemem Windows, pobierz odpowiednią wersję stąd.
- Zaloguj się (Jeśli nie posiadasz swojego AppleID to załóż je – to nic nie kosztuje.), następnie w sekcji „Sklep” wyszukaj podcast „Bo czemu nie?”.
- Wybierz odpowiednią liczbę gwiazdek, które chcesz nam przyznać oraz napisz (lub nie) kilka słów na temat naszego podcastu. Bo czemu nie?
Dzięki takim osobom, jak Ty możemy docierać do szerszej liczby słuchaczy
i być lepiej widoczni w katalogu iTunes.
„Zdrowe jedzenie jest drogie i oby nigdy nie staniało (…) Bez zgłębienia tematu po takie rzeczy nie sięgniesz”. Z jednej strony, mam wrażenie, że wiem co Krzysiek chciał tutaj powiedzieć, z drugiej ta teza wydaje mi się co najmniej szkodliwym niedomówieniem. Jasne, można kupować wyłącznie produkty „eko” z Targu Pietruszkowego czy Hali Mirowskiej, pozyskiwać dziczyznę prosto od leśniczego, a nie kurczaka z marketu. Zaryzykuję jednak stwierdzenie, że zdrowa dieta w ogromnej mierze opiera się na całkiem tanich, podstawowych produktach – owocach, warzywach, ryżach, kaszach, na nieprzetworzonym jedzeniu, niekoniecznie superfoods z drugiego końca świata. Może więc nie upraszczajmy i nie odstraszajmy ludzi takimi wnioskami, bo za drobne kwoty też można w swojej diecie zrobić bardzo wiele dobrego. Taki spontaniczny feedback. Poza tym, bardzo Was lubię i regularnie słucham. Pzdr 🙂
Dzięki Paweł za komentarz, w sumie to się zgadzam. Większość produktów zdrowej dla mnie diety, to podstawowe produkty. O ile kilka lat temu taką zwykłą kaszę jaglaną można było kupić tylko w sklepach BIO, to teraz bez problemu dostaniemy ją w dyskontach i supermarketach.
Pozadrawiam!
Dzięki @pawemuzyka:disqus za Twój głos w sprawie! Doceniam i rozumiem Twój punkt widzenia, ale ludzie już tak mają, że kupują oczami. Produkt pozycjonowany, jako premium, często staje się automatycznie bardziej pożądanym. Jeśli za tym ma iść zdrowie – nie mam nic przeciwko. O to mi chodziło, jak się pewnie już zdążyłeś domyślić.
Jednocześnie zgadzam się, że istnieje druga strona medalu (jak zawsze), na której mamy powszechne, zdrowe i tanie jedzenie. Owoce zdecydowanie przynależą do tej strony. Czy stanie się ona kiedyś powszechna? Wątpię, chyba że biznes zacznie w końcu myśleć inaczej: Patrząc na człowieka i jego wydajność (a tej chorzy ludzie raczej nie mają zawiele), a nie na konsumenta, który dostarcza jednorazowy zysk.
Czas pokaże. 🙂
PS. Temat robienia zakupów i podejmowania decyzji konsumenckich wydał się nam z @sobolowy:disqus na tyle ciekawy, że być może nagramy o tym osobny odcinek. 😉
Zachęcam i ponownie pozdrawiam 🙂