Współpraca z Krzysztofem to czysta przyjemność, zarówno pod względem biznesowym, jak i zwykłej międzyludzkiej relacji. Zawsze konkretnie, merytorycznie, z dotrzymaniem ustalonych terminów i bez zbędnego owijania w bawełnę.
Edward Popławski, Sennheiser
Podcast „Bo czemu nie?” to audycja prowadzona z prawdziwą pasją. Wciągająca narracja, ciekawe i angażujące tematy – zawsze na czasie. A omówienia naszych książek zawsze obszerne i szczere – i co bardzo ważne: osadzone w nieoczywistym, ale bardzo trafnie dobranym kontekście, wpisującym się płynnie w treść odcinka.
Tomasz Brzozowski, współwłaściciel Wydawnictwa Insignis Media
Współpracę z Krzysztofem wyróżnia jedno słowo – profesjonalizm. Rzadko spotykam tak dobrze przygotowanych do współpracy partnerów. To pozwala zaoszczędzić czas i nerwy.
Przemek Barankiewicz, Finax
Working with Chris has been a very positive experience due to his professionalism and responsibility. Communication with him has been a pleasure, making the entire process smooth and enjoyable. Thank you for that!
Oleksandra Chervynska, MacPaw
Świętym Graalem koordynatora współprac influencerskich są twórcy, którzy są autentycznymi fanami marki - Krzysiek nim jest. Rozumie nasz biznes, zachwyt nad rzemiosłem i to, że wybory powinny być intencjonalne. A jakość potrzebuje czasu. Bardzo doceniam Jego determinację! To była przyjemność.
Aleksandra Sulikowska-Bręk, Oakywood
Krzysztof ma bardzo szeroką wiedzę na temat skutecznego połączenia biznesu i technologii. Swobodny styl prowadzenia rozmowy, jak i swobodna interakcja z gośćmi sprawiają, że dyskusja jest zrozumiała dla każdego. Polecam podcast „Bo czemu nie?” dla każdej osoby, którą interesują nowinki ze świata technologii.
Julia Szyndzielorz, Opera
Podcast „Bo czemu nie?” trafia do wyjątkowej grupy odbiorców, atrakcyjnej z punktu widzenia marek technologicznych, chcących swymi produktami/usługami zainteresować osoby o potencjalnie wyższej niż przeciętna sile nabywczej. Nie bez znaczenia są oczywiście ciekawi goście i sam Krzysztof, który potrafi w sposób naturalny i nienachalny uwypuklić mocne strony promowanego rozwiązania.
Juliusz Kornaszewski, Mindspot Communication & Media (opieka Logitech)
Profesjonalne podejście, szybka i jakościowa realizacja, oraz bardzo dobre podejście do tematu sprawia, że współpraca z „Bo czemu nie?” to sama przyjemność. Efekty realizacji również spełniły wszelkie oczekiwania. Oby więcej takich kooperacji!
Bartosz Maćkowiak, Senior Influencer Marketing Manager w NordVPN
Bardzo chwalę sobie współpracę z Krzyśkiem. Pełen profesjonalizm, świetne warunki współpracy i przede wszystkim naturalny wybór odcinków, gdzie rozmawiamy o Nozbe, a gdzie po prostu jak dwóch nerdów rozmawiamy o technologii. Co ważne, pełna autentyczność i transparentność. W tych czasach TikToka i szybkich video, dla wielu firm, szczególnie z branży technologicznej, dobra współpraca z podcastami to podstawa, aby ludzie mieli czas, żeby zapoznać się z produktem, z ofertą a przy okazji poznać realne benefity.
Michał Śliwiński, CEO Nozbe
Współpraca z podcastem „Bo czemu nie?” przebiegała znakomicie, a rezultaty przerosły nasze oczekiwania. Z pełnym przekonaniem polecamy tę współpracę i planujemy kontynuować ją długoterminowo.
Magdalena O`Dwyer, Synology Team Manager Marketing
We really love being a sponsor for the Podcast „Bo czemu nie?”. It’s an absolute pleasure working with Chris and we feel confident that this relationship helps grow our business and reach new customers.
Katie Fawkes, Director of Marketing at Ecamm Network
Mam za sobą kilkanaście wcześniejszych współpracy i Krzysztof jest chyba pierwszą osobą, z którą była to przyjemność, a nie swego rodzaju konieczność/udręka. Trochę odczarował dla mnie ten temat, za co jestem dodatkowo wdzięczna.
Martyna Zakrzewska, Felt Label
Advertising on Chris's podcast was an excellent decision for Listen Later. The collaboration was seamless, and I appreciated how he integrated my message naturally into his content, resulting in a noticeable boost in engagement. Chris's podcast was the perfect way to reach a tech-heavy Polish audience. His smooth integration of Listen Later delivered great engagement and visibility.
Yalim, founder of ListenLater.net
Szkolenia wprowadzające w podcasting są świetne dla osób, które już co nieco wiedzą, jak i tych zupełnie świeżych. Krzyśkowi udało się trafić do mojej głowy z wieloma rzeczami i pomógł mi zrozumieć specyfikę tego rynku. Wiele ciekawych i niejednokrotnie nieoczywistych pomysłów. Poza samym przekazem, sposobem prezentacji i przestrzenią na moje zaangażowanie cieszę się, dostałem nagranie i materiały, dzięki czemu jestem w stanie wrócić do naszego warsztatu i go rewelacyjnie odświeżyć. Wiedząc, jak wygląda szkolenie na 100%, poszedłbym raz jeszcze.
Kamil Kwiatkowski, podcaster
Współpraca z Krzysztofem, zarówno po stronie współpracy przy tym podcaście, jak i realizacji osobnej audycji przebiegła w atmosferze 100% profesjonalizmu. Rzadko spotyka się osobę, która ma w sobie tyle pasji i konkretyzmu w biznesie.
Piotr Gój, dyrektor MIT Kraków
Thanks for the collab. It was a pleasure working with Chris!
Emilija Antanavičiūtė, Toggl
Krzysiek w trzech słowach: zaangażowanie, precyzja i uważność! Polecam, bo czemu nie?
Małgorzata Folwarska, Wydawnictwo SQN
This is great! I really enjoyed working with Chris in the past and look forward to collaborating even more in the future!
Cofounder & Brand manager, The Grid Studio
Praca z Krzysztofem to czysta przyjemność. Jego profesjonalizm i zaangażowanie w każdy projekt są niezrównane. Krzysiek ma wyjątkową zdolność do tworzenia treści, które nie tylko są interesujące, ale też wciągają i angażują słuchaczy. Gorąco polecam!
Dominik Śmietanka, Dominik Śmietanka Ubezpieczenia
Współpraca okazała się po prostu wzorowa. Mieliśmy sposobność wspólnie działać przy największych kampaniach, jakie przeprowadziliśmy. Jego rzetelność, terminowość i talent do budowania treści, które zarówno zawierały pełne informacje, na których zależało klientowi, jak i wpasowywały się w ekosystem podcastu to naprawdę wysoka półka. Słowem, pełen profesjonalizm.
Marek Mysłek, Senior Account Executive The Rockets
Warsztat z podcastingu uznaję za bardzo udany! Bardzo podobała mi się forma, w jakiej Krzysztof go przeprowadza: 1 on 1. Całość została podparta solidną dawką wiedzy o rynku i najnowszymi raportami. Dyskutowaliśmy, nie było to „bierne” słuchanie, co samo w sobie było dla mnie bardzo cenne i wartościowe. Bardzo podobało mi się przygotowanie i research na temat mojej działalności blogowej, a także dyskusja odnośnie formatu – już na konkretnym przykładzie podcastu, który chciałem zacząć.
Dominik z danesawszedzie.pl, Uczestnik warsztatu „Poznaj podcasting” i autor podcastu „Dane Są Wszędzie”.
Podcast wyróżnia się zwięzłością. Poruszane tematy dotyczą wszystkich użytkowników technologii i nie koncentrują się na tylko na tych zaawansowanych. Porady, które autor przedstawia sprawiają, że używanie sprzętu staje się łatwiejsze i przyjemniejsze. Szeroki przekrój gości, omawiane tematy oraz prosty przekaz informacji sprawia, że tego podcastu słucha się z ogromną przyjemnością. Osobiście jest to dla mnie podcast technologiczny numer 1 w Polsce.
Anonimowy Słuchacz – więcej recenzji znajdziesz w Apple Podcasts
Wywołaliście w „krótkiej piłce” bardzo ciekawy temat dot. monetyzacji podcastów. Faktem jest, że na świecie jest już jeden mocny trend, rosnący po kilkaset procent YtT, wart miliony USD, który w Polsce praktycznie nie istnieje w świadomości i zdaje się, że jesteśmy na niego wciąż niegotowi technologicznie. To programatyczna, zautomatyzowana sprzedaż reklam, analogicznie jak przy reklamach display. Real time, w otwartej aukcji. Oczywiście niesie to za sobą szereg zagrożeń i obaw o dobre dopasowanie takiej reklamy do contentu, profilu słuchaczy i na ile można to kontrolować. Ale generalnie da się te ryzyka minimalizować i śmiało można widzieć w tym w przyszłości realne źródło przychodu dla twórców.
Czołem @pawemuzyka:disqus 🖖 Dzięki za głos.
Nie zgodzę się, że jest aż tak źle. YouTube w PL w ostatnich 5 latach znacząco urósł! To już nie tylko Krzysiek Gonciarz czy AbstrachujeTV, ale chociażby sukcesy takich kanałów, jak „Po Cudzemu”, „Mówiąc Inaczej” czy ostatniego filmu braci Sekielskich.
Idąc dalej zgadzam się już w pełni, że dopasowanie reklam do specyfiki odbiorców jest jednocześnie najbardziej wymagająca od lat (bo my, jako odbiorcy chcemy coraz lepszych historii – pełnych, treściwych, wymagających od nas zaangażowania) – ale też jeśli podoła się temu wyzwaniu, może przynieść spore korzyści i widownię. YouTUbe sie zmienia i personalizuje, przez co coraz trudniej walczyć o uwagę odbiorców.
Podcasting jest obecnie w zupełnie innym miejscu, ale to temat na osobny odcinek i biorąc pod uwagę jego znaczenie – zapewne pokusimy się o nagranie takowego z kimś w roli. eksperta.
Najlepszego!
Krzych
Jedna uwaga. W żadnym miejscu nie odnosiłem się do Youtube’a, użyłem tylko niezgrabnego angielskiego skrótu „year to year”, co jak widzę mogło z rozpędu zostać niewłaściwie zinterpretowane :)) Nieważne. Dzięki za odcinek, potrafię się wczuć w sytuację, jako że sam jeszcze parę lat temu miałem 28 kg więcej i wszelkie pozytywne nawyki w ruinie. Pzdr!
@pawemuzyka:disqus to tylko pokazuje jedno! Potrzebujemy większej uważności. Wszyscy! Cieszę się, że odcinek pomógł. 🖖
Panowie, szacun za odcinek. Krzysztof, dziękuje, że podzieliłeś się swoją historią z życia i z kontuzji, na pewno nie było to w tamtym czasie dla Ciebie łatwe ale teraz lekko o tym mówisz, dziękuje za Twoją odwagę że wogóle o tym opowiedziałeś :). Zainspirowałeś mnie do powtórnego zastanowienia się na kupnem Apple Watcha, choć pewnie tylko (przynajmniej na początku) używałbym go do fitness 🙂 oraz do poranków, choć przy 2 małych dzieci, które wstają o 6 to może być trudne do zrobienia 🙂 ale nie do wykonania 🙂 jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam.
@adabakitada:disqus Dzięki za zabranie głosu! Wszystko zaczyna się w naszej głowie. Cieszę się, że ten krótki epizod z mojego życia zainspirował do zmiany także Ciebie. Trzymam kciuki i życzę wielu wywrotek, bo dzięki nim stajemy się silniejsi! #DoMore #BoCzemuNie ?