Krzysztof Kołacz i goście.
O technologii, sporcie i nas samych.
Z dobrą kawą w tle. #BoCzemuNie?

Partner technologiczny: iDream Apple Premium Reseller oraz Apple Premium Service Provider.

Apple Podcasts Spotify

WSPÓŁPRACA

Aktualny partner podcastu:

Partner technologiczny:
iDream Apple Premium Reseller oraz Apple Premium Service Provider.

> o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #144

O mojej drodze bycia podcasterem udało nam się opowiedzieć, wspólnie z iDream, również w formie wideo:

partner formatu #Przefiltrowane:

Coffee Space > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #136

Palarnia HAYB > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #184

Palarnia Roastains > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #184

Palarnia Hard Beans > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #209

Poprzednie współprace:

MacPaw [ENG] > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #207

FINAX > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #205

Deenok > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #195

Orange Flex > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #193 oraz #197

Ashoka Polska > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #162

FIBARO > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #161

Digital Audio > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #161

RentUp > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #158

Applover > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #156

Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #096
> odcinki poświęcone tematyce miejskiej

Running Performance > o tej współpracy więcej dowiesz się z każdego z odcinków, które są tutaj

A może właśnie Ty?

Może to właśnie Ty?
> kontakt@boczemunie.pl

Odpisuję na wybrane wiadomości. Nie jesteś pewien czy uda nam się dogadać? Zajrzyj > tutaj, a następnie napisz. Do każdej propozycji staram się podchodzić indywidualnie.

Do podstawowych form współpracy z partnerem/sponsorem podcastu/odcinka zaliczam:

  • reklamę typu host-read,
  • udział gościa (eksperta) z ramienia partnera odcinku,
  • recenzję produktów w odcinku sponsorowanym,
  • czasową ekspozycję logotypu na okładce podcastu oraz tej stronie,
  • możliwość załączania, zgodnej z linią podcastu, afiliacji do opisów odcinków,
  • organizację konkursów, serii tematycznych itp., zgodnych z linią podcastu.

Statystyki (na dzień 05.09.2022):

Łącznie opublikowanych odcinków213
Łączna liczba unikatowych pobrań592 715
Średni zasięg pojedynczego odcinka2 250 – 5 500
Na Spotify „Bo czemu nie?” przesłuchało już> 22 000 osób

Odbiorcy:

Mężczyźni86%
Kobiety14%

Grupy wiekowe słuchaczy:

18-2213% (30% kobiet, 70% mężczyzn)
23-2735% (35% kobiet, 65% mężczyzn)
35-4439% (10% kobiet, 90% mężczyzn)
45+13% (14% kobiet, 86% mężczyzn)

Średni procent zaangażowania odbiorców – 70-85%

Wskaźnik zaangażowania mówi o tym, w jakim procencie odcinki są słuchane od początku do końca.

 

Ikona wrostu przychodów.Zaufali mi:

 

Logotypy dotychczasowych partnerów.

 

Sokół Millenium.Słuchaj, gdzie chcesz:

 

Google Podcasts Overcast RSS

 

oraz w Stitcher, Pocket CastsPlayerFM
i na pozostałych platformach podcastowych.

Krzysztof Kołacz

Wierzę, że każda spotkana osoba nas zmienia, dlatego powinniśmy być dla siebie przydatni. Łączę zamiłowanie do technologii i języka, pisząc o nich. Pasjonuje mnie rynek kaw specialty, w których towarzystwie lubię słuchać historii innych. Ci rozpoznają mnie po mojej pasji do marki Apple. Biegam. Często z podcastami, które stały się częścią mojego życia. #BoCzemuNie?