WSPÓŁPRACA
Dobrze opowiedziane
historie o technologiach,
które nam służą.
Partner główny podcastu:
iDream.pl > (partner główny, 4 lata) > o początku tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #144, a o jej zakończeniu z odcinka #313. Ponownie zaczęliśmy działać w listopadzie 2024 roku, o czym usłyszysz w odcinku #361.
O mojej drodze bycia podcasterem udało nam się opowiedzieć, wspólnie z iDream, również w formie wideo:
Zaufali mi:
Współpraca z Krzysztofem to czysta przyjemność, zarówno pod względem biznesowym, jak i zwykłej międzyludzkiej relacji. Zawsze konkretnie, merytorycznie, z dotrzymaniem ustalonych terminów i bez zbędnego owijania w bawełnę.
Edward Popławski, Sennheiser
Podcast „Bo czemu nie?” to audycja prowadzona z prawdziwą pasją. Wciągająca narracja, ciekawe i angażujące tematy – zawsze na czasie. A omówienia naszych książek zawsze obszerne i szczere – i co bardzo ważne: osadzone w nieoczywistym, ale bardzo trafnie dobranym kontekście, wpisującym się płynnie w treść odcinka.
Tomasz Brzozowski, współwłaściciel Wydawnictwa Insignis Media
Współpracę z Krzysztofem wyróżnia jedno słowo – profesjonalizm. Rzadko spotykam tak dobrze przygotowanych do współpracy partnerów. To pozwala zaoszczędzić czas i nerwy.
Przemek Barankiewicz, Finax
Working with Chris has been a very positive experience due to his professionalism and responsibility. Communication with him has been a pleasure, making the entire process smooth and enjoyable. Thank you for that!
Oleksandra Chervynska, MacPaw
Świętym Graalem koordynatora współprac influencerskich są twórcy, którzy są autentycznymi fanami marki – Krzysiek nim jest. Rozumie nasz biznes, zachwyt nad rzemiosłem i to, że wybory powinny być intencjonalne. A jakość potrzebuje czasu. Bardzo doceniam Jego determinację! To była przyjemność.
Aleksandra Sulikowska-Bręk, Oakywood
Krzysztof ma bardzo szeroką wiedzę na temat skutecznego połączenia biznesu i technologii. Swobodny styl prowadzenia rozmowy, jak i swobodna interakcja z gośćmi sprawiają, że dyskusja jest zrozumiała dla każdego. Polecam podcast „Bo czemu nie?” dla każdej osoby, którą interesują nowinki ze świata technologii.
Julia Szyndzielorz, Opera
Podcast „Bo czemu nie?” trafia do wyjątkowej grupy odbiorców, atrakcyjnej z punktu widzenia marek technologicznych, chcących swymi produktami/usługami zainteresować osoby o potencjalnie wyższej niż przeciętna sile nabywczej. Nie bez znaczenia są oczywiście ciekawi goście i sam Krzysztof, który potrafi w sposób naturalny i nienachalny uwypuklić mocne strony promowanego rozwiązania.
Juliusz Kornaszewski, Mindspot Communication & Media (opieka Logitech)
Profesjonalne podejście, szybka i jakościowa realizacja, oraz bardzo dobre podejście do tematu sprawia, że współpraca z „Bo czemu nie?” to sama przyjemność. Efekty realizacji również spełniły wszelkie oczekiwania. Oby więcej takich kooperacji!
Bartosz Maćkowiak, Senior Influencer Marketing Manager w NordVPN
Bardzo chwalę sobie współpracę z Krzyśkiem. Pełen profesjonalizm, świetne warunki współpracy i przede wszystkim naturalny wybór odcinków, gdzie rozmawiamy o Nozbe, a gdzie po prostu jak dwóch nerdów rozmawiamy o technologii. Co ważne, pełna autentyczność i transparentność. W tych czasach TikToka i szybkich video, dla wielu firm, szczególnie z branży technologicznej, dobra współpraca z podcastami to podstawa, aby ludzie mieli czas, żeby zapoznać się z produktem, z ofertą a przy okazji poznać realne benefity.
Michał Śliwiński, CEO Nozbe
Współpraca z podcastem „Bo czemu nie?” przebiegała znakomicie, a rezultaty przerosły nasze oczekiwania. Z pełnym przekonaniem polecamy tę współpracę i planujemy kontynuować ją długoterminowo.
Magdalena O`Dwyer, Synology Team Manager Marketing
We really love being a sponsor for the Podcast „Bo czemu nie?”. It’s an absolute pleasure working with Chris and we feel confident that this relationship helps grow our business and reach new customers.
Katie Fawkes, Director of Marketing at Ecamm Network
Mam za sobą kilkanaście wcześniejszych współpracy i Krzysztof jest chyba pierwszą osobą, z którą była to przyjemność, a nie swego rodzaju konieczność/udręka. Trochę odczarował dla mnie ten temat, za co jestem dodatkowo wdzięczna.
Martyna Zakrzewska, Felt Label
Advertising on Chris’s podcast was an excellent decision for Listen Later. The collaboration was seamless, and I appreciated how he integrated my message naturally into his content, resulting in a noticeable boost in engagement. Chris’s podcast was the perfect way to reach a tech-heavy Polish audience. His smooth integration of Listen Later delivered great engagement and visibility.
Yalim, founder of ListenLater.net
Szkolenia wprowadzające w podcasting są świetne dla osób, które już co nieco wiedzą, jak i tych zupełnie świeżych. Krzyśkowi udało się trafić do mojej głowy z wieloma rzeczami i pomógł mi zrozumieć specyfikę tego rynku. Wiele ciekawych i niejednokrotnie nieoczywistych pomysłów. Poza samym przekazem, sposobem prezentacji i przestrzenią na moje zaangażowanie cieszę się, dostałem nagranie i materiały, dzięki czemu jestem w stanie wrócić do naszego warsztatu i go rewelacyjnie odświeżyć. Wiedząc, jak wygląda szkolenie na 100%, poszedłbym raz jeszcze.
Kamil Kwiatkowski, podcaster
Współpraca z Krzysztofem, zarówno po stronie współpracy przy tym podcaście, jak i realizacji osobnej audycji przebiegła w atmosferze 100% profesjonalizmu. Rzadko spotyka się osobę, która ma w sobie tyle pasji i konkretyzmu w biznesie.
Piotr Gój, dyrektor MIT Kraków
Thanks for the collab. It was a pleasure working with Chris!
Emilija Antanavičiūtė, Toggl
Krzysiek w trzech słowach: zaangażowanie, precyzja i uważność! Polecam, bo czemu nie?
Małgorzata Folwarska, Wydawnictwo SQN
This is great! I really enjoyed working with Chris in the past and look forward to collaborating even more in the future!
Cofounder & Brand manager, The Grid Studio
Praca z Krzysztofem to czysta przyjemność. Jego profesjonalizm i zaangażowanie w każdy projekt są niezrównane. Krzysiek ma wyjątkową zdolność do tworzenia treści, które nie tylko są interesujące, ale też wciągają i angażują słuchaczy. Gorąco polecam!
Dominik Śmietanka, Dominik Śmietanka Ubezpieczenia
Współpraca okazała się po prostu wzorowa. Mieliśmy sposobność wspólnie działać przy największych kampaniach, jakie przeprowadziliśmy. Jego rzetelność, terminowość i talent do budowania treści, które zarówno zawierały pełne informacje, na których zależało klientowi, jak i wpasowywały się w ekosystem podcastu to naprawdę wysoka półka. Słowem, pełen profesjonalizm.
Marek Mysłek, Senior Account Executive The Rockets
Warsztat z podcastingu uznaję za bardzo udany! Bardzo podobała mi się forma, w jakiej Krzysztof go przeprowadza: 1 on 1. Całość została podparta solidną dawką wiedzy o rynku i najnowszymi raportami. Dyskutowaliśmy, nie było to „bierne” słuchanie, co samo w sobie było dla mnie bardzo cenne i wartościowe. Bardzo podobało mi się przygotowanie i research na temat mojej działalności blogowej, a także dyskusja odnośnie formatu – już na konkretnym przykładzie podcastu, który chciałem zacząć.
Dominik z danesawszedzie.pl, Uczestnik warsztatu „Poznaj podcasting” i autor podcastu „Dane Są Wszędzie”.
Podcast wyróżnia się zwięzłością. Poruszane tematy dotyczą wszystkich użytkowników technologii i nie koncentrują się na tylko na tych zaawansowanych. Porady, które autor przedstawia sprawiają, że używanie sprzętu staje się łatwiejsze i przyjemniejsze. Szeroki przekrój gości, omawiane tematy oraz prosty przekaz informacji sprawia, że tego podcastu słucha się z ogromną przyjemnością. Osobiście jest to dla mnie podcast technologiczny numer 1 w Polsce.
Anonimowy Słuchacz – więcej recenzji znajdziesz w Apple Podcasts

Synology Polska > (roczne partnerstwo) > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #248
iMAD.pl > (partner główny) > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #316
Oakywood > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #354
ZbitaSzybka.pl > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #369
Bjango (iStat Menus 7) > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #348
Felt Label > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #347
ListenLater.net > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #338
Wydawnictwo SQN > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #332
Przeglądarka Opera > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #321
Ecamm > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #318
NordVPN > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #312
Wydawnictwo Insignis Media > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #312 oraz #314
Nozbe > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #298
Toggl > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #296
ZGSklep > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #282
Paperlike > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #275
No Fluff Jobs > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #268
ZEN > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #267
Logitech > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #266, #267 oraz #268
Sennheiser > o tej współpracy więcej dowiesz się m.in. z odcinka #259
Peak Design > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #258
Twelve South > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #255
The Grid Studio > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #254
Cashculator > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #250
Surfshark > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #226
Beam Valley > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #218
MacPaw [ENG] > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #207, #218 [PL], #221, #222 [PL] oraz #268
FINAX > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #205
Znowu Działa > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #202
Deenok > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #195
Orange Flex > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #193 oraz #197
Ashoka Polska > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #162
FIBARO > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #161
Digital Audio > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #161
RentUp > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #158
Applover > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #156
Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #096
> odcinki poświęcone tematyce miejskiej
Running Performance > o tej współpracy więcej dowiesz się z każdego z odcinków, które są tutaj
Historia Twojej marki, może być następna!
Odpisuję na wybrane wiadomości. Nie jesteś pewien czy uda nam się dogadać? Zajrzyj > tutaj, a następnie napisz. Do każdej propozycji staram się podchodzić indywidualnie.
Podstawowe formy współpracy, które oferuję to:
- reklama typu host-read,
- udział gościa (eksperta) z ramienia partnera/sponsora odcinka,
- recenzja produktów w odcinku sponsorowanym,
- zostanie partnerem podcastu na cały sezon lub dłużej,
- czasowa ekspozycja logotypu na okładce podcastu oraz tej stronie,
- możliwość załączania, zgodnej z linią podcastu, afiliacji do opisów odcinków,
- organizacja konkursów, serii tematycznych itp., zgodnych z linią podcastu.
Wszystkie powyższe formy możemy ze sobą łączyć.
Każda umowa B2B obejmuje również promocję w mediach społecznościowych podcastu.
Po 30 dniach od publikacji odcinka, otrzymasz ode mnie pełne zestawienie statystyk jego słuchalności.
Statystyki (na dzień 01.01.2025):
Łącznie opublikowanych odcinków | > 360 |
Łączna liczba unikatowych pobrań | 1 290 000 |
Średni zasięg pojedynczego odcinka | 4000-8000 uu odtworzeń |
Liczba wyemitowanych minut audycji | > 70 000 |
Średnia retencja odcinków | 85-95% |
Na Spotify „Bo czemu nie?” przesłuchało już | > 48 000 osób |
Odbiorcy:
Mężczyźni | 83% |
Kobiety | 17% |
Grupy wiekowe słuchaczy:
18-22 | 10% (30% kobiet, 70% mężczyzn) |
23-34 | 45% (35% kobiet, 65% mężczyzn) |
35-44 | 33% (10% kobiet, 90% mężczyzn) |
45+ | 12% (14% kobiet, 86% mężczyzn) |
Średni procent zaangażowania odbiorców: 75-92%*
* Wskaźnik zaangażowania mówi o tym, w jakim procencie odcinki są słuchane od początku do końca.
Prowadzę też drugi podcast, poświęcony kawie specialtty.
Więcej na temat kawowego formatu przeczytasz tutaj.