WSPÓŁPRACA
Dobrze opowiedziane
historie o technologii,
która nam służy.
Aktualni partnerzy główni podcastu:
iDream Apple Premium Reseller oraz Apple Premium Service Provider.
> o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #144
O mojej drodze bycia podcasterem udało nam się opowiedzieć, wspólnie z iDream, również w formie wideo:
> o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #248
Zaufali mi:

ZGSklep > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #282
Paperlike > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #275
No Fluff Jobs > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #268
ZEN > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #267
Logitech > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #266, #267 oraz #268
Sennheiser > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #259
Peak Design > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #258
Twelve South > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #255
The Grid Studio > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #254
Cashculator > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #250
Surfshark > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #226
Beam Valley > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #218
MacPaw [ENG] > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #207, #218 [PL], #221, #222 [PL] oraz #268
FINAX > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #205
Znowu Działa > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #202
Deenok > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #195
Orange Flex > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #193 oraz #197
Ashoka Polska > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #162
FIBARO > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #161
Digital Audio > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #161
RentUp > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #158
Applover > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #156
Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #096
> odcinki poświęcone tematyce miejskiej
Running Performance > o tej współpracy więcej dowiesz się z każdego z odcinków, które są tutaj
Kawa jest zbyt cenna,
aby o niej nie mówić.
Więcej na temat kawowego formatu przeczytasz tutaj.
partnerzy formatu #Przefiltrowane:
Coffee Space > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #136
Palarnia HAYB > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #184
Palarnia Roastains > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #184
Palarnia Hard Beans > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #209
Palarnia JAVA Coffee > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #220
Palarnia KawePale > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #225
Palarnia Coffee&Sons > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #231
Palarnia IngagiCoffee > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #240
Palarnia Figa > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #245
Palarnia Cafe Grano > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #252
Kawa.pl > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #257
LaCava > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #262
Heresy Coffee > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #272
Paloma Coffee > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #280
Historia Twojej marki, może być następna!
Odpisuję na wybrane wiadomości. Nie jesteś pewien czy uda nam się dogadać? Zajrzyj > tutaj, a następnie napisz. Do każdej propozycji staram się podchodzić indywidualnie.
Podstawowe formy współpracy, które oferuję to:
- reklama typu host-read,
- udział gościa (eksperta) z ramienia partnera/sponsora odcinka,
- recenzja produktów w odcinku sponsorowanym,
- zostanie partnerem podcastu na cały sezon lub dłużej,
- czasowa ekspozycja logotypu na okładce podcastu oraz tej stronie,
- możliwość załączania, zgodnej z linią podcastu, afiliacji do opisów odcinków,
- organizacja konkursów, serii tematycznych itp., zgodnych z linią podcastu.
Wszystkie powyższe formy możemy ze sobą łączyć.
Każda umowa B2B obejmuje również promocję w mediach społecznościowych podcastu.
Po 30 dniach od publikacji odcinka, otrzymasz ode mnie pełne zestawienie statystyk jego słuchalności.
Statystyki (na dzień 20.08.2023):
Łącznie opublikowanych odcinków | 283 |
Łączna liczba unikatowych pobrań | 899 910 |
Średni zasięg pojedynczego odcinka | 4000-8000 uu odtworzeń |
Średnia retencja odcinków | 85-95% |
Na Spotify „Bo czemu nie?” przesłuchało już | > 33 000 osób |
Odbiorcy:
Mężczyźni | 82% |
Kobiety | 18% |
Grupy wiekowe słuchaczy:
18-22 | 10% (30% kobiet, 70% mężczyzn) |
23-34 | 45% (35% kobiet, 65% mężczyzn) |
35-44 | 33% (10% kobiet, 90% mężczyzn) |
45+ | 12% (14% kobiet, 86% mężczyzn) |
Średni procent zaangażowania odbiorców: 75-90%*
* Wskaźnik zaangażowania mówi o tym, w jakim procencie odcinki są słuchane od początku do końca.