Krzysztof Kołacz i goście.
O technologii i nas samych. #BoCzemuNie?

Partner technologiczny: iMAD.pl.

Apple Podcasts Spotify

WSPÓŁPRACA

Dobrze opowiedziane
historie o technologiach,
które nam służą.


Aktualni partnerzy główni podcastu:

iMAD.pl > (partner główny) > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #316

Zaufali mi:

iDream.pl > (partner główny) > o początku tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #144, a o jej zakończeniu z odcinka #313. (od marca 2021 do marca 2024 r.)

O mojej drodze bycia podcasterem udało nam się opowiedzieć, wspólnie z iDream, również w formie wideo:

Synology Polska > (roczne partnerstwo) > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #248

NordVPN > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #312

Wydawnictwo Insignis Media > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #312 oraz #314

Nozbe > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #298

Toggl > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #296

ZGSklep > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #282

Paperlike > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #275

No Fluff Jobs > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #268

ZEN > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #267

Logitech > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #266, #267 oraz #268

Sennheiser > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #259

Peak Design > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #258

Twelve South > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #255

The Grid Studio > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #254

Cashculator > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #250

Surfshark > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #226

Beam Valley > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #218

MacPaw [ENG] > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #207, #218 [PL], #221, #222 [PL] oraz #268

FINAX > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #205

Znowu Działa > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #202

Deenok > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #195

Orange Flex > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #193 oraz #197

Ashoka Polska > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #162

FIBARO > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #161

Digital Audio > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #161

RentUp > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #158

Applover > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #156

Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #096
> odcinki poświęcone tematyce miejskiej

Running Performance > o tej współpracy więcej dowiesz się z każdego z odcinków, które są tutaj

Kawa jest zbyt cenna,
aby o niej nie mówić.

Więcej na temat kawowego formatu przeczytasz tutaj.


partnerzy formatu #Przefiltrowane:

Coffee Space > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #136

Palarnia HAYB > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #184 i #289

Palarnia Roastains > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #184

Palarnia Hard Beans > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #209

Palarnia JAVA Coffee > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #220

Palarnia KawePale > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #225

Palarnia Coffee&Sons > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #231

Palarnia IngagiCoffee > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #240

Palarnia Figa > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #245

Palarnia Cafe Grano > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #252

Kawa.pl > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #257

Palarnia LaCava > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #262

Palarnia Heresy Coffee > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #272

Palarnia Paloma Coffee > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #280

Palarnia Coffee Plant > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #295

Palarnia KAFAR > o tej współpracy więcej dowiesz się z odcinka #303


Historia Twojej marki, może być następna!

> kontakt@boczemunie.pl

Odpisuję na wybrane wiadomości. Nie jesteś pewien czy uda nam się dogadać? Zajrzyj > tutaj, a następnie napisz. Do każdej propozycji staram się podchodzić indywidualnie.

Podstawowe formy współpracy, które oferuję to:

  • reklama typu host-read,
  • udział gościa (eksperta) z ramienia partnera/sponsora odcinka,
  • recenzja produktów w odcinku sponsorowanym,
  • zostanie partnerem podcastu na cały sezon lub dłużej,
  • czasowa ekspozycja logotypu na okładce podcastu oraz tej stronie,
  • możliwość załączania, zgodnej z linią podcastu, afiliacji do opisów odcinków,
  • organizacja konkursów, serii tematycznych itp., zgodnych z linią podcastu.

Wszystkie powyższe formy możemy ze sobą łączyć.

Każda umowa B2B obejmuje również promocję w mediach społecznościowych podcastu.

Po 30 dniach od publikacji odcinka, otrzymasz ode mnie pełne zestawienie statystyk jego słuchalności.

Statystyki (na dzień 18.03.2024):

Łącznie opublikowanych odcinków317
Łączna liczba unikatowych pobrań995 112
Średni zasięg pojedynczego odcinka4000-8000 uu odtworzeń
Średnia retencja odcinków85-95%
Na Spotify „Bo czemu nie?” przesłuchało już> 36 000 osób

Odbiorcy:

Mężczyźni82%
Kobiety18%

Grupy wiekowe słuchaczy:

18-2210% (30% kobiet, 70% mężczyzn)
23-3445% (35% kobiet, 65% mężczyzn)
35-4433% (10% kobiet, 90% mężczyzn)
45+12% (14% kobiet, 86% mężczyzn)

Średni procent zaangażowania odbiorców: 75-96%*

* Wskaźnik zaangażowania mówi o tym, w jakim procencie odcinki są słuchane od początku do końca.

Logo newslettera podcastu.

Ikona wrostu przychodów.Zaufali mi:

 

Logotypy dotychczasowych partnerów.

 

Sokół Millenium.Słuchaj, gdzie chcesz:

 

Google Podcasts Overcast RSS

 

oraz na YouTube, w Stitcher, Pocket CastsPlayerFM
i pozostałych platformach podcastowych.

Krzysztof Kołacz

Od lat zajmuję się marką Apple. Uczę, jak wykorzystać technologię, aby nam służyła. Prowadzę podcast i newsletter „Bo czemu nie?”. Lubię błędy, ponieważ budują stabilniejsze jutro. Ponadto: Biegam z wdzięczności za życie, a kawa to mój ulubiony owoc.

#BoCzemuNie?