Krzysztof Kołacz i goście.
O technologii i nas samych. #BoCzemuNie?

Partner technologiczny: iMAD.pl.

Apple Podcasts Spotify

#005 – Zamknięte pudełko, czyli cele i ich planowanie

Pierwszy odcinek w 2018 roku to najwyższa pora na podsumowanie startu podcastu! Dzielimy się naszymi wnioskami oraz planami na jego przyszłość. We właściwej części odcinka rozmawiamy właśnie o jej planowaniu. Cele i metody ich wyznaczania oraz noworoczna gorączka bezsensownych postanowień, to tematy, o których rozmawiamy.

Jak zwykle jest też co nieco o technologii, która rzecz jasna ma nam pomagać wyznaczać i osiągać cele. Ciekawi? Zapraszamy i życzymy dobrego odbioru!

POBIERZ ODCINEK

Linkownia:

  1. Baterie nie działają jak bak paliwa w samochodzie – W. Pietrusiewicz
  2. Najlepsza strategia na udany rok – A. Tucholski
  3. Inside Out – animacja
  4. Kurs Podcaster Pro: www.boczemunie.pl/podcasterpro
  5. Aplikacja Layout:
  6. Aplikacja CoconutBattery:
    1. macOS: CoconutBattery
  7. Aplikacja DayOne:
  8.  Aplikacja Linea:
  9. Aplikacja Streaks:
  10. Aplikacja NotePlan:
  11. Aplikacja Bear:
  12. Aplikacja iA Writer:
  13. Aplikacja TextWrangler:
  14. Aplikacja Momentum:
  15. Aplikacja iThoughts:
  16. Aplikacja XMind:

Prowadzący:

Podcast „Bo czemu nie?”:

Jeśli masz do nas jakieś pytania, pisz śmiało na kontakt@boczemunie.pl i łap nas w mediach społecznościowych.

Nie przegap kolejnych odcinków:

Kolejny odcinek już w następną środę.

Twój głos jest dla nas cenny! Oceń nas w iTunes. Jak?

Dla Ciebie to zaledwie chwila, a dla nas Twoja opinia i liczba gwiazdek mają ogromne znaczenie. Dzięki nim nasz podcast ma szanse trafić do większej liczby osób.

Aby wystawić taką opinię:

  1. Uruchom aplikację „iTunes” na komputerze Apple lub aplikację „Podcasts” na iPhone lub iPadzie. Jeśli masz komputer z systemem Windows, pobierz odpowiednią wersję stąd.
  2. Zaloguj się (Jeśli nie posiadasz swojego AppleID to załóż je – to nic nie kosztuje.), następnie w sekcji „Sklep” wyszukaj podcast „Bo czemu nie?”.
  3. Wybierz odpowiednią liczbę gwiazdek, które chcesz nam przyznać oraz napisz (lub nie) kilka słów na temat naszego podcastu. Bo czemu nie?

Dzięki takim osobom, jak Ty możemy docierać do szerszej liczby słuchaczy
i być lepiej widoczni w katalogu iTunes.

Dobrego odbioru i dzięki za każdy, pozostawiony komentarz!

5 odpowiedzi na “#005 – Zamknięte pudełko, czyli cele i ich planowanie”

  1. Odcinek fajny, nawet mi nie przeszkadzało, że wszystko koncentruje się wokół apple’a, ale rada, że trzeba udowodnić filmem, że bateria nie działa wskazuje mi raczej na to, że firma nie dba o klienta. Nie wiem jak to wygląda w Polsce, ale na zachodzie po prostu przynosi się produkt do firmy i nikt nie żąda dowodów tylko się wymienia produkt. Sposób w jaki Apple traktuje swoich klientów wyraźnie się wyróżnia. No chyba, że tak jest tylko w Polsce. Wracając do dowodów – produkty Apple reklamuje się jako niewymagające wiedzy od użytkownika, a tu przychodzi problem, który trzeba poznać, wykryć i potem udowodnić czyli trzeba przekopać fora z opisami problemu i potem jeszcze to nagrać. A co gdyby nie było już zimno, czy trzeba by czekać do następnej zimy czy może znaleźć lodówkę przemysłową???

    • Tylko w Polsce i to niezawsze. Wpadki zdarzają się najlepszym ale spadek jakości w ostatnich latach jest zauważalny. To fakt. Dzięki za miłe słowa. Staramy się wyważać opinię.

  2. […] czasu spędziłeś w zeszłym roku na Facebooku czy Twitterze?). O nich mówię między innymi w odcinku piątym podcastu Bo czemu nie?. Zapraszam do odsłuchu. Możesz to zrobić, idąc czy jadąc do pracy. Na koniec chcę Wam […]

  3. Slawomir Kortas pisze:

    Odcinek pełny dobrych rad. Bardzo mi sie spodobał, i będę musiał jeszcze raz odsłuchać część gdzie omawiacie rady odnośnie planowania, oraz apki które w tym celu używacie.

    Miałem ostatnio przygodę z baterią w moim 6S (wiek 11 miesięcy). Serwis Cortland również nie wykrył usterki baterii, iPhone nie kwalifikował się na program darmowej wymiany, a telefon się sam wyłączał, prosił o kabel, po czym uruchamiał sie z 25% baterii. I również nagrałem film który to pokazywał. Jednak po kontakcie z Apple (telefon z Cork) nie chcieli filmu a w zamian dostałem serie wytycznych do udokumentowania usterki.

    Dowiedziałem sie o funkcji diagnostycznej iPhona (przyciskam volume up/down oraz power w tym samym czasie) i po 10 minutach mam plik do zgrania na kompa. Ten plik musiałem przesłać na link podany przez Apple Support, wraz z serią screenshotów stanu procentowego baterii. Tak zbierałem info przez 4 dni, praktycznie co dzień wracał do mnie Apple i dopytywał o dodtatkowy plik, ale w rezultacie dowiedziałem się że mam nie tyle że popsutą baterię, ale popsuty telefon. Dostałem, w sumie przed samym końcem gwarancji, „nowy telefon”.

    Specjalnie opisałem „nowy” w ten sposób, bo jest to telefon, cytuje „wolny od wad”. Pytałem się czy jest to tak zwany refurbished, no i nie jest. Ale nowy też nie jest. Ma nową baterie, nową obudowę, nowy ekran, w sumie brzmi to na refurb, ale dla mnie nie ma to znaczenia. Telefon działa jak nowy, mam gwarancje na kolejny rok, i moim zdaniem Apple Support zrobił swoją robotę.

    • Dzięki Sławek, cieszy nas to, że się podobało. O planowaniu i jakich apek do tego używamy na pewno będziemy jeszcze nie raz mówili 😉

Logo newslettera podcastu.

Ikona wrostu przychodów.Zaufali mi:

 

Logotypy dotychczasowych partnerów.

 

Sokół Millenium.Słuchaj, gdzie chcesz:

 

YouTube Overcast RSS

 

oraz w Stitcher, Pocket CastsPlayerFM
i pozostałych platformach podcastowych.

Krzysztof Kołacz

Od lat zajmuję się marką Apple. Uczę, jak wykorzystać technologię, aby nam służyła. Prowadzę podcast i newsletter „Bo czemu nie?”. Lubię błędy, ponieważ budują stabilniejsze jutro. Ponadto: Biegam z wdzięczności za życie, a kawa to mój ulubiony owoc.

#BoCzemuNie?